Matilda Frieberg

Matilda Frieberg
Du är min bästavän på långt håll

Du är tjejen som jag kan snacka med
och det är du som stoppar mig för att
göra verkligen dumma saker
och jag är glad att du
gör det för jag älskar dig mitt liv
just nu men kan ändå hata det.

Försöka kramen jag fick av dig var på Dc sommaren 2011
jag kommer verkligen aldrig glömma bort när du sprang efter mig
när jag gick till bilen.
Den dagen var bäst  !

Jag älskar älskar älskar älskar älskar dig
Matilda du är mitt liv och min bästavän
Du kan ringa mig i ALLA jävla lägen
Ovadsett det handlar om killar
bråk med vännerna
Vart du än går så ska jag finnas för dig !



Jag älskar dig min flickvän våran dag 24/9

Kommentarer
Postat av: matilda flikkvän <3

aww gmn !!

älskar dig sjukt mkt !



Kommer aldrig glömma kramen

du kan oxå ringa när du vill , kommer alltid finnas här o jag kommer aldrig låta dig få göra dom dumma sakerna du vill <3



Puss på dig älskade flikkvän

2011-09-25 @ 13:01:08

Lämna en kommentar PUSS

Ditt fina namn:
Är du också lat?

E-postadress:

Vad heter din blogg?

Lätta på hjärtat

Trackback
RSS 2.0